ימי כיף וגיבוש

חברת “חוף התכלת ” מארגנת ומפיקה ימי כיף וגיבוש לחברות וארגונים במגוון חופי ים בישראל, ימי הכיף מתקיימים רק בחופים מוכרזים ומאושרים, ימי הכיף שלנו נתפרים בהתאמה מלאה לצרכי ורצונות הלקוח והגדרות התקציב שלו.

 

המתחמים שלנו שוכנים על חופי ים מדהימים כך שהם כוללים בתוכם מגוון גדול אטרקציות ופעילויות מגוונות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

 

אין כמו יום גיבוש לעובדים בים. ליהנות מנוף של ים כחול וחוף זהוב, מהאווירה המיוחדת שיש רק בים. יום מגבש לעובדים בים הוא יום שנותן לעובדים להיפגש והתגבש מחוץ לעבודה היומיומית. יום כיף בים הוא יום שבו אפשר לעשות הכול – להנות מקייטרינג ובר משובחים, פעילויות ימיות מגוונות, תחרויות ספורט, מתחמי ספא ופינוק, הופעות ותקליטנים, כל אלו תמצאו אצלנו תחת קורת גג אחת.
יום כיף לעובדים בים עשוי להיות יום של גיבוש והעצמה לעובדים בכלל ולחברה בפרט. יום אשר יגבש את העובדים מהמחלקות השונות וייתן ערך נוסף ליום זה.

 

אין הרבה חוויות גדולות יותר עבור הגוף והנפש מאשר יום כיף בים, אנו משלבים בימי כיף אלו מתחמי ספא מפנקים הכוללים מתחם מעסים, פדיקור ומניקור אקספרס וגולת הכותרת מתחם פדי פיש ענק לעשרה עובדים . אם אתם מחפשים רעיונות ליום כיף בחוף הים או אם אתם מעוניינים לקחת חלק ביום גיבוש לקבוצות, בחירת אטרקציה כספא בחוף הים, היא הבחירה הנכונה.