חתונה או בר/ת מצווה בחוף הים

חתונה בחוף הים

תארו לכם שמצאתם הגעתם לאיזו נקודה מדהימה בחוף הים, טבע מדהים ופראי, הכחול המדהים הזה מכל כיוון, נוף כזה שלא רואים בכל יום. עכשיו, כל מה שבא לכם זה לעצור הכול להרים רגליים ורק לשבת ולהנות מהנוף המדהים של הים התיכון , לחוש את האווירה המחבקת של המתחם היפיפייה והמעוצב שלנו , להרגיש את הבריזה המלטפת אתכם ברכות, לשמוע את רחשי הגלים. עכשיו, תארו לכם שאתם יכולים להתחתן במקום כזה.

 

“חוף התכלת הפקות ” משתלבים ברגעים החשובים של הזוגות בחופים הקסומים בארץ.

 

המטרה שלנו, להעניק לזוגות חוויה של פעם בחיים. בשנים האחרונות ליווינו עשרות זוגות בדרך לחופה בחוף הים בדרך לאירוע של פעם בחיים..
אנו נדאג לכל דרישות ההפקה, כולל הכנת השטח, הסדרת אישורים, עיצוב המתחם, שרותי בר וקייטרינג, עיצוב חופה, שרותי מוסיקה, הצללות, ריהוט אלטרנטיבי, לוגיסטיקה וקישור לספקים איכותיים, שמגשימים כל חלום ומעניקים לחוף הים את מרכז הבמה.

 

אצלנו תעמדו תחת החופה מול הנוף הקסום והמרגש של חוף הים התיכון או מול הכנרת המדהימה , באווירה רומנטית שהאורחים שלכם לא ישכחו. בחופים שלנו ניתן לקיים חתונות של עד 300 אורחים, כאשר הצוות המקצועי שלנו מלווה אתכם לאורך כל הדרך – משלב בחירת הלוקשיין והתפריט ועד להפקת האירוע בפועל.

 

בר ובת מצווה בחוף הים

בר ובת מצווה זה רגע מאוד מרגש עבור הילדים והילדות, וחוף הים זהו המקום המושלם לחגוג אירוע זה.
יש הרבה סיבות שבגינן בר ובת מצווה על הים זו בחירה ייחודיות ומעולה ואנחנו פה כדי להגשים חלום זה.

בר ובת מצווה על חוף הים מאפשרת לילדים שלכם ליהנות מאירוע המשלב אטרקציות במים., בחופים שלנו ניתן לשלב באירוע מתקנים מתנפחים ימיים, ספורט ימי כגון סאפים, גלשנים וקייקיאים ופעילות אתגריות מגבשות בקונספט הישרדות איים , זה רק מגדיל ומעצים את הריגוש של החברים והחברות שבאו לחגוג עם ילדכם.

במתחמי החופים שלנו אתם יכולים ליהנות מאווירה ייחודית שמאפשרת גם לילדים וגם למבוגרים להנות בו זמנית. בזמן שהילדים נהנים בים ובחוף, אתם המבוגרים יכולים ליהנות מנוף משגע ומאוכל עשיר ומגוון.