אירועים בחוף דור

  • צוות חוף התכלת
  • 01 Jan, 2023

האירוע המושלם בחוף דור

חוף דור, אשר נקרא בעבר חוף טנטורה, ממוקם צפונית לזיכרון יעקב ובסמוך לחוף הבונים, ומאפשר לנופשים בו מפלט פסטורלי ייחודי בים התיכון. החוף מזכיר נופים טרופיים ואקזוטיים בזכות ריבוי המפרצים אשר נגרמו מהבלאי ארוך השנים של רכס הכורכר וחלק ניכר ממנו מהווה שמורת טבע תחת פיקוח של רשות הטבע והגנים.

הפקת אירוע בחוף דור

אירועים בחוף דור יכולים להבטיח לכם הנאה צרופה עם נופים קסומים לכל סוג מאורע אפשרי. אצלנו בחוף התכלת – Sea Events תוכלו לערוך את האירוע המושלם על שפת הים עם כל הציוד המתאים להנאה המקסימלית של קהל האורחים שלכם.
אירוע חברה בחוף דור יכול להיות מתאים במיוחד אם אתם מתכננים בהודעה משמחת גדולה לכלל העובדים שלכם, או אולי כאשר אתם רוצים לבצע אירוע השקה למוצר חדש, בצורה שתשרה רוגע ושלווה לצד גיבוש חברתי. אם תרצו, תוכלו לשלב גם טיול במסלולי ההליכה אשר נמצאים במקום.
אם אתם חושבים על הפקת בר מצווה בחוף דור או אולי בת מצווה, תוכלו להשתמש בשירותינו ונשמח לענות על כל הדרישות, בין אם מדובר בקייטרינג, אטרקציות נבחרות, צילום האירוע ושירותי ההגברה הנדרשים.

אולמות אירועים כיום לא תמיד יכולים לספק לנו אירוע ייחודי אותו יזכרו כל החוגגים למשך זמן רב, אירוע בים יוכל להבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת בשילוב של מתנפחים, פינות שאנטי, מסאז’ על החוף, ספורט ימי ועוד המון אפשרויות מגוונות אחרות.

הפקת אירוע של חוף התכלת בחוף דור יכול להציע לכם את האירוע האולטימטיבי אשר יהפוך לנושא השיחה המרכזי בין כל החברים ובני המשפחה שלכם, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת, אירוע עסקי או אפילו ברית, אירוע שכזה יבטיח לכם חוויה מיוחדת במינה בהתאמה אישית לפי הרצונות שלכם. בנוסף, קיים במקום חניון לכל היום בו האורחים שלכם יוכלו להשתמש, שירותים ומקלחות ואף מרכז הסברה על חיות הים והסביבה.
אם עדיין לא יצא לכם לבקר וליהנות מהחוף הזה, נסו להגיע לשם בסוף השבוע כדי להיווכח בעצמכם, אין כל ספק שמדובר באחד החופים היפים והמיוחדים בארץ הקטנה שלנו.

שתף את הפוסט