אירועים בחוף הים

  • צוות חוף התכלת
  • 01 Jan, 2023

אירועים בחוף הים עושים עם צוות המפיקים והמנהלים המנוסים והמקצועיים שלנו המתמחים בהפקת אירועים בחוף, בים ובטבע. לנו ניסיון של 15 שנה באירועי חוף ונפיק לכם אירועים בחוף הים הכוללים מעטפת שלמה של אירוע מושלם, לכם ולכן נותר רק להגיע כאורחים ואורחות ולהתרווח מול חופי הים התיכון באירוע המושלם שלכם.

השירותים שלנו

החוכמה בחיים ובפרט כשמדובר על הפקת אירוע בים היא להפיק עבורכם רק מה שמתאים לכם ואם גם אתם חולמים על אירוע מיוחד בים המשלב טבע פראי אל מול גלים מתנפצים, אתם פשוט צריכים ללכת על זה. אנו מציעים לכם חבילות מובנות לאירוע הכוללות חבילה שלמה של ספקים איכותיים, תמיד עדיף לבחור חוף ים שממוקם בטבע אך מצויד בכל האישורים לקיום האירוע שלכם כי הוא חוף מוכרז עפ”י משרד הפנים, מהסיבה הפשוטה שרק ככה אתם יכולים להיות מבוטחים ולשמור על יקירכם ולהיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. בכל אופן, בין אם אתם בוחרים בחוף ים לחופי הים התיכון, חוף ים פרטי בטבריה, אן מתחם מדהים לחופי ים המלח, כדאי שתדעו שלנו שיש הרבה מאוד אטרקציות, עיצוב של מעצב חוף התכלת אשר כלל בחבילת הבסיס ללא תוספת מחיר ומתאפיין כולו בעיצוב נאוטיקה וטקסטיל בדמות כריות צבעוניות ומרכזי שולחן מעוצבים מעבר כמובן לאטרקציה המרכזית, שהיא אירוע בטבע לנופיה של החופים המדהימים של מדינת ישראל.

המעטפת המושלמת לאירוע שלך

בחירת חוף הים המתאים לגודל הקבוצה, אופייה והתקציב שברשותה, יצירת תוכן ופעילויות רלוונטיות המלוות במדריכים מקצועיים ומנחים כריזמטיים, בחירת תפריט קייטרינג משובח במספר חברות קייטרינג ובר אשר הולכות איתנו יד בדי במשך שנים, הקמת הצללה לטובת קירוי האירוע, מגוון פינות ישיבה אלטרנטיביות או עריכה סטנדרטית סביב שולחנות, מגוון מפעילים ותקליטנים, שרותי הגברה והקרנה, מתנפחים ושולחנות משחק, ביטוח לקיום האירוע, ביטוח לפעילות הימית , האירוע תמיד יתקיים בחוף מוכרז בו שירותי הצלה וחובש.
אנו מבטיחים כי ברגע שפניתם אלינו בטלפון 03-5410681 האירוע שלכם יופק בצורה משולמת כי “האירוע שלכם זאת המומחיות שלנו”, היצירתיות הירידה לפרטים הקטנים ותפעול האירוע בפועל זאת המומחיות שלנו שתגרום לכם פשוט רק להנות מהאירוע ולסיימו עם חיוך על הפנים.

שתף את הפוסט