אירוע על החוף

  • צוות חוף התכלת
  • 01 Jan, 2023

אירועים על חופי הים של הים התיכון, רצועת חוף מדהימה המושלמת לאירועים על חוף הים
חוף התכלת אירועים מתמחה בהפקת של פעילויות או אירועים שונים על חופי ישראל המוכרזים והיפיפיים.

אירוע על החוף- הטרנד של האירועים היום

אירועים על החוף זהו הדבר החם ביותר כיום, ובפרט האירועים שמתקיימים סמוך לגלי הים על החוף הזהוב.
אירוע על החוף מציע נוף עוצר נשימה, אווירת צ’יל אאוט, שלווה ופסטורלית שאין בשום מקום אחר מצד אחד ומצד שני ניתן להפיק מסיבה אל תוך הלילה בקונספט פול מון פארטי או בקונספט טברנה יוונית עם נגן בוזקי וזמרים היישר מהטברנות של אתונה ומיקונוס.

רוצים אירוע מושלם? בתכלת הפקות חוף המעוצב אנו מפיקים מגוון אירועים, עד לכמה מאות של מוזמנים ממש על חוף הים והכול בחופי ים מוכרזים עם שרותי הצלה מסודרים והנגשה לנכים.
חתונות בחוף דור, אירועים עסקיים, מסיבות פרטיות, ימי כיף וגיבוש בקונספט “הישרדות איים” – כל אלה מופקים על ידינו גם על חוף הים, מגוון חופים בפריסה ארצית לאירוע בנוף מדהים, ממש בטבע הפראי לרחש הגלים והבריזה המדהימה.

השירותים שלנו

מחכים לאירוע שלכם ברצועת חוף פרטית
במתחם האירוע אשר אנו נקים עבורכם מובטח לכם בילוי מהנה ועשיר באטרקציות. במתחם תוכלו ליהנות מהצללה מעוצבת באבזרי נאוטיקה, ריהוט אלטרנטיבי במגוון תצורות, בר צורת חוץ או בר בירות ישראליות ושייקים טבעיים מפירות העונה, תפריט ברביקיו עשיר או תפריט אסאדו ארגנטינאי עם בשר משובח אשר נחתך מחרבות ענק בפריסה פרונטאלית אל מול האורחים..
שלל המתקנים והאטרקציות שאנו מציעים לכם בתכלת הפקות חוף יהפוך כל אירוע בים לאירוע מרגש בטומן בתוכו ים של חופש, הנאה וגיבוש לכל המוזמנים.
אצלנו תוכלו כמובן גם ליהנות מפעילויות שונות כמו סדנאות, ימי ספורט ופעילויות בקונספטים שונים שיתאימו לאופי החוגגים ומוזמניו.

אנו מבטיחים כי ברגע שפניתם אלינו בטלפון 03-5410681 האירוע שלכם יופק בצורה משולמת כי “האירוע שלכם זאת המומחיות שלנו”, היצירתיות הירידה לפרטים הקטנים ותפעול האירוע בפועל זאת המומחיות שלנו שתגרום לכם פשוט רק להנות מהאירוע ולסיימו עם חיוך על הפנים.

שתף את הפוסט