אירוע על חוף הים

  • צוות חוף התכלת
  • 01 Jan, 2023

אירועים בחופי הים של הים התיכון, רצועת חוף מדהימה המושלמתנלאירועים על חוף הים.
אנו מתמחים בהפקת של פעילויות או אירועים שונים על חופי ישראל המוכרזים והיפיפיים.
אנו יודעים לענות על הביקוש הרב של תחום של הפקת אירועים בים ומי שחפצה נפשו באירוע על חוף הים בעונות שבהן יש מזג אוויר נוח – יעדיף להפיק אירוע בים ע”י חברת הפקות המתמחה בזאת, ועם ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום אנו מתמחים בהפקות ייחודיות אלו בטבע .
חתונות, אירועים עסקיים, מסיבות פרטיות, ימי כיף וגיבוש – כל אלה מופקים על ידינו גם על חוף הים.

להפוך חלום למציאות

רוצים להפיק אירוע על חוף הים ? לנו יש את כל המקומות והחופים הכי שווים לאירוע שלך (קטן או גדול) על חוף הים. בואו למצוא בקלות את המקום המושלם לערוך בו אירוע מושלם, בין אם זה אירוע חברה המשלב בתוכו פעילות ODT מגבשת או אירוע צהרים קליל הכולל בתוכו מתחם ספא מפנק, בו כל עובד יקבל עיסוי שוודי קלאסי או עיסוי תאילנדי מסורתי, כולם מסכימים שאין תחליף לשילוב המנצח של שמש וגלים וחול זהוב המלטף את רגליך.
אם אתם רוצים לערוך אירוע על חוף הים המשלב אווירה של טבע, שיק וצ’יל אאוט בקונספט איי יוון, אז אין ספק כי התכלת הפקות אירועי חוף הים היא חברת ההפקות המושלמת עבורך.

המומחיות שלנו

אנו ב”תכלת הפקות חוף ” מתמתחים בהפקתו וחגיגתו של כל אירוע: מסיבות חתונה, יום כיף או יום גיבוש, מסיבות בר מצווה, מסיבות בת מצווה, אירוע ערב לצוות קטן, מסיבות קוקטייל, ימי גיבוש, ערבי מחלקות, וכל שמחה המצריכה סיבה למסיבה.

מתחמי החוף שלנו

עיצובו הלבן, כמו גם עיצוב נאוטיקה עוצר הנשימה שלו, מעניקים למתחם האירוע שלנו מראה קסום כחוף ים פרטי במיקונוס.
המתחמים שלנו יכולים לאכלס בשעת אירוע עד כ-350 אורחים בו-זמנית בישיבה. זאת על מנת ליצור מרווח ונוחות למבלים בו.
במקום מגוון גדול של מקומות ישיבה אלטרנטיביים שונים, זאת לנוחיותם של כל אורח ואורחת.
הבר בנוי מעץ לבן מרהיב ביופיו, אך כזה שאינו משאיר זכר לחול הים הנושק לו.

אנו מבטיחים כי ברגע שפניתם אלינו בטלפון 03-5410681 האירוע שלכם יופק בצורה משולמת כי “האירוע שלכם זאת המומחיות שלנו”, היצירתיות הירידה לפרטים הקטנים ותפעול האירוע בפועל זאת המומחיות שלנו שתגרום לכם פשוט רק להנות מהאירוע ולסיימו עם חיוך על הפנים.

שתף את הפוסט