בת או בר מצווה בים

  • צוות חוף התכלת
  • 01 Jan, 2023

בר מצווה בים עושים עם צוות המפיקים והמנהלים המנוסים והמקצועיים של חברת חוף התכלת המתמחים בהפקת בר מצווה בים ייחודי עם קונספט אשר יותאם לאופי ולתחביבי החוגג.
אנו מפיקים בר מצווה בחוף הים בחופי ים מוכרזים אשר בהם יש אישור לערוך בר מצווה בחוף הים, לנו ניסיון של 15 שנה בהפקת בר מצווה בחופי ישראל, אנו נפיק עבורכם ועבור החוגג מעטפת שלמה של אירוע בר מצווה שיכלול בתוכו מגוון אטרקציות והפעלות אשר ישאירו את חברי הכיתה פעורי פה, לכם ולחוגג הבר מצווה נותר רק להגיע כאורחים לאירוע ולחיות את הרגע ואת האירוע המרגש שלכם יחדיו מול חופי הים התיכון באירוע המושלם שלכם. ההפקה שלנו

מילדות לבגרות במחיר שפוי!

צוות התכלת הפקות חוף ערוך להפיק את היום החגיגי של ילדכם על פי תקציב.
לתכלת הפקות אירועי חוף יש את כל מה שצריך על מנת לייצר אירוע בו גם הילדים וגם המבוגרים מרוצים.

 מדוע?

כיוון שאנו נותנים פתרון מלא תעסוקתי לילדים באירוע בדמות מתנפחי ענק במים או בים, הפעלות בקונספט הישרדות איים, שולחנות משחק, תקליטן מפעיל ועוד כך, ניתן לייצר אזור פעילות שיעסיק את הילדים, בעוד המבוגרים יושבים בנוח במתחם מוצל ליד מבלי להרגיש את נוכחותם של עשרות ילדים שצועקים ורצים מסביב. הנה לכם הזדמנות לחגוג בחוף הים בר מצווה ייחודית רק 15 דקות מתל אביב במחיר שפוי.

האווירה והאטרקציות המשתלבות בה

שילוב של חוף ים זהוב ומי הים בשילוב אטרקציות לבר מצווה מספק פעילות מתמדת למשתתפים בה, ומאפשר לכל הנוכחים- מבוגרים וצעירים גם יחד, לחוות מגוון הנאות מופלא יחד ולחוד: תגלו אטרקציות לבר מצווה, כגון מתנפחי ים ענקיים בדמות טרמפולינה ענקית בים והר טיפוס ומתנפחי יבשה בדמות מגלשות ענק , שולחנות משחק, פינות אמן שונות, שישאירו לכל אחד מזכרת מן האירוע, הפעלות בקונספט הישרדות איים או אולימפיאדה רטובה, מכונות משחק ודוכני אוכל שונים בקונספט אוכל רחוב .
כל אלו ועוד אטרקציות נוספות לבר מצווה יבטיחו לכם שלא יהיה רגע אחד משעמם בחוף הים, ושכולם יחגגו באווירה משחררת ובטיחותית כאחד !

אנו מבטיחים כי ברגע שפניתם אלינו בטלפון 03-5410681 האירוע שלכם יופק בצורה משולמת כי “האירוע שלכם זאת המומחיות שלנו”, היצירתיות הירידה לפרטים הקטנים ותפעול האירוע בפועל עם דגש על בטיחות ושמירה על הילדים החוגגים באירוע, בטיחות החוגגים תופקד בידי צוות המדריכים המקצועיים שלנו בשילוב עם שרותי ההצלה בחוף ומציל מקצועי אשר יופקד באופן בלעדי ופרטי למתחם האירוע שלכם, המעטפת הזאת של צוות התכלת הפקות חוף תגרום לכם פשוט רק להנות מהאירוע ולסיימו עם חיוך על הפנים.

שתף את הפוסט