יום כיף בחוף הים

  • צוות חוף התכלת
  • 01 Jan, 2023

יום כיף בחוף הים עושים עם צוות המנהלים המנוסים והמקצועיים שלנו המתמחים בהפקת ימי כיף לחברות וארגונים בחוף, בים ובטבע. לנו ניסיון של 15 שנה באירועי חוף ונפיק עבורכם אירועים בחוף הים הכוללים מעטפת שלמה של יום כיף מושלם הכולל פעילות מגבשת במגוון קונספטים שונים, וכולם עם מגוון אטרקציות ופינוקים שכל מטרתם זה לתת לעובדים הרגשה שהארגון או מקום העובד השקיע בם עם תשומת לב רבה לפרטים הקטנים והגדולים.

השירותים שלנו

מבחר אטרקציות ליום כיף בים
אנו מציעים ארגון והפקת יום כיף לעובדים בחוף הים בהתאמה אישית מלאה, מתוך מגוון רחב, עשיר ואיכותי של אפשרויות.
אנו חוף התכלת הפקות נקים עבור הארגון או החברה מתחם אירוח מוצלל הכולל ריהוט אלטרנטיבי מפנק בשילוב עיצוב נאוטיקה, דגלים סינים ממותגים אשר נראים למרוחק ימוקמו בקדמת ההצללה שנבנה, כמובן לא נשכח למקם מערכת הגברה הכוללת מוסיקת רקע נעימה עם מגוון סגנונות ולהיטים לבחירתך, משחקי חוף שונים כמו מטקות וכדור עף.
ניתן להוסיף לחבילת הבסיס מתחם עיסויים מקצועי, מתחם פדיקור אקספרס, מתחם פדיקור דגים היישר מתאילנד, מתחם קוראי קלפים, משחקי גיבוש O.D.T עם שלל תחנות המותאם לחוף הים בלווי מקצועי של מנחה ומדריכים, ארוחות ברביקיו משובחת על הים ע”י שף פרטי או במסעדת חוף עם חלונות שקופים הצופים אל הים.

ספורט ימי כדרך לגיבוש

ניתן לשלב לפעילות של ספורט ימי כדוגמת: סדנת סאפים כאשר הים שטוח ואין גלים או לחלופין סדנת גלישת גלים לנועזים בניינו.
ישנם חופים אשר ברישיון העסק שלהם ניתן לשלב ספורט ימי מוטורי כגון: בננה, קטמרן, קיאקים, אבובים, שייט טורנדו, סקי מים, אופנועי מים, גלשני רוח, צלילות הכרות ועוד

מופעים לסיום יום הכיף

וכן יש אפשרות למופע סטנד אפ, מופע להקה, מופע טלפתיה ועוד, המופע יותאם לאופי הקבוצה ותקציבה או מסיבת ריקודים לאורה של השקיעה המדהימה .
אנו מבטיחים כי ברגע שפניתם אלינו בטלפון 03-5410681 האירוע שלכם יופק בצורה משולמת כי “האירוע שלכם זאת המומחיות שלנו”, היצירתיות הירידה לפרטים הקטנים ותפעול האירוע בפועל זאת המומחיות שלנו שתגרום לכם פשוט רק להנות מהאירוע ולסיימו עם חיוך על הפנים.

שתף את הפוסט